לשמוע את הקליק

נכון כשחוגרים חגורת בטיחות זה לא זה עד ששומעים את ה"קליק"? ונכון שכשמכירים מישהו שהוא האחד (או מישהי שהיא האחת) מרגישים את ה"קליק"?
אז בואו נסכים שבלי ה"קליק" – זה לא ממש זה ונסכם גם שה"קליק" הזה הוא חשוב ומשמעותי ביותר.

אם כך, אז לא כדאי שתוותרו על הסיכוי שהלקוחות שלכם ירגישו את ה"קליק" הזה עם העסק שלכם.

ובשביל שזה יקרה, חשוב מאד שהמסרים הגלויים והסמויים שאתה מעבירים ללקוחות שלכם באמצעות הלוגו שלכם, הצבעים בהם אתם בוחרים לעשות שימוש, הקו העיצובי העוטף את הטקסטים שאתם כותבים – כל אלו חשוב שיצרו "קליק" עם מי שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
ואיך תדעו שמה שאתם מציגים כיום ללקוחות אכן יעשה את ה"קליק" הנחשף? אני מזמינה אתם להרשם כאן בדף הבית של האתר שלנו ולקבל בחינם לגמרי טיפים שיראו לכם את הדרך למיתוג נכון ואיכותי.
אני מכאן כבר שומעת את ה"קליק" – ואתם?