מיתוג קולינרי

מידי שנה נפתחים בישראל מאות עסקים חדשים בתחום המזון. החל ביזמויות פרטיות למכירת בישול ביתי או אפייה וכלה במסעדות, בתי קפה וגני אירועים השואפים להוציא מאות מנות ביום.

בהנחה שהאוכל, השירות והניהול מצוינים, לא אחת הגורם המכריע בהצלחת העסק הינו המיתוג.

מיתוג הוא חלק אינטגרלי וחיוני בכל עסק, אולם בתחום הקולינרי הוא חשוב במיוחד וככזה דורש התמקצעות מיוחדת, יותר מכל תחום אחר. הבחירה של הלקוח במסעדה או במנה כזו ולא אחרת נובע לא רק מהטעם, קרי מהמוצר עצמו, אלא מהאווירה. תפקיד המיתוג, הוא להניע את הלקוח הפוטנציאלי לקנייה על ידי בניית מסרים שיעוררו ציפיות נכונות, את הרצון והתיאבון.

הסטודיו פושאפ, מתמחה במתן פתרונות מיתוג לתחום הקולינרי, מתוך הכרות עם עולם הגורמה והצרכים הייחודיים לו.

בתי קפה ומסעדות

צבע, צורה וסגנון מעבירים מסר. משדרים ללקוח הפוטנציאלי למה עליו לצפות מהמקום, לסגנון המנות, לטעם, לאיכות השירות ולמיצוב.

עוד לפני הכניסה לעסק, מהלוגו, השלט וכו' עלינו לעורר את תאבונו וסקרנותו של הסועד ולגרום לו לבחור בנו על פני מתחרינו. דווקא בתחום המסעדנות על פי רוב המבחר גדול בכל אזור ולכן צריך לייצר בידול ניכר ובולטות. זאת ועוד, שלא כמו כל תחום עסקי אחר, בו הלקוח שומר נאמנות למוצר מוצלח, דווקא בתחום הקולינרי החידוש הוא חלק מהעניין. גם אם הייתה ארוחה נפלאה, בשבוע הבא הלקוח יחפש לטעום משהו חדש. מסעדות, בתי קפה, פאבים וגני אירועים משקיעים מאמצים רבים בחידוש התפריט והתאמתו לעונות השנה או להיצע חומרי הגלם בשוק, אולם הלקוח הפוטנציאלי לא מודע לכך כל עוד החדשנות לא באה לידי ביטוי גם ב"אריזה".

המומחיות שלנו היא לבנות מותג יציב, אחיד המשדר את ערכי המקום, אנו מקפידים לעמוד בקשר רציף עם לקוחותינו, לרענן ולחדש.

הסטודיו פושאפ בונה תדמית מיתוגית שלמה, הבאה לידי ביטוי בכל מקום בו הלקוח בא במגע עם המסעדה: שילוט, כרטיס ביקור, תפריטים, עיצוב המקום, מדבקות, אריזות לטייק אווי ועוד. כך המסר אחיד ושלם ופועל בכל הרבדים.

אנו מספקים פתרונות עיצוב ומיתוג, החל משלב הבנייה הראשונית של הקונספט ולפני פתיחת המקום ועד ריענון וחידוש לבתי עסק קיימים אשר רוצים לבלוט מעל מתחריהם ולמשוך לקוחות חדשים.

לקביעת פגישת הכרות בה נבחן כיצד נוכל הפוך את המסעדה שלך למקום טרנדי התקשר עכשיו: הסטודיו פושאפ 04-6243456

 

עסקי מזון ביתיים

המעבר בין בישול או אפייה בבית ומכירה מידי פעם למכרים וחברים לבין הפיכת המטבח הביתי שלכם לעסק, הוא השלב האקוטי למיתוג.

אם בכוונתכם לבשל מהמטבח הביתי ולמכור אוכל מוכן או לפתוח קונדיטוריה ביתית ואפילו אם הכוונה לבשל בבית הלקוח ולספק שירותי קייטרינג, כדי שהלקוחות הפוטנציאלים יתייחסו אל העסק שלך כעסק ולא כתחביב, כדי שאפשר יהיה לדרוש מהם תשלום הולם שיצדיק את איכות חומרי הגלם שלך, את ההשקעה שבעבודת יד ובהקפדה על איכות המוצרים היוצאים תחת ידיך. חשוב במיוחד ליצור חזות שתציג מקצוענות ותשדר את כל זאת.

לכן במיוחד בעסק קטן וביתי, דווקא בגלל שהתחרות בתחום עצומה והלקוח שואף לשלם מעט ככל האפשר, חשוב להציג חזות מקצוענית, איכותית שתשקף את המוצר שלך בהצלחה.

הסיבה שלקוח מושיט יד לאריזת עוגיות או מנסה מנות חדשות למשפחתו, מונעת ממה שהוא חושב על המוצרים שלך. תפקיד המיתוג לגרום ללקוח הפוטנציאלי לחשוב על האוכל שלך את מה שהיית רוצה שיחשוב עליו. מיתוג נכון לא מסתכם באריזה, במדבקות או בשלט. מיתוג מתחיל בהבנה מי הלקוחות שלך ומה הם מחפשים ובא לידי ביטוי באמצעים שונים החל מלוגו וכרטיס ביקור וכלה בקטלוג, מדבקות, אריזות ועוד. שמטרתם להעביר את המסר הזה בצורה המשכנעת והמקצועית ביותר.

הסטודיו פושאפ מתמחה במתן פתרונות מיתוג ובשדרוג עסקים מתחום המזון הרוצים לפרוץ אל השוק המקומי. אם אתם מבשלים או אופים באמת מצוין ורוצים שכולם ידעו על כך, התקשרו אלינו 04-6243456 או צרו קשר דרך האתר.